Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی اندیکاتور ولف ویو wolf wave indicator

  • اندیکاتور ولف ویو wolf wave indicator

    ارسال شده توسط شهاب دانشور در فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱:۰۳ ب.ظ

    الگوی ولف ویو چیست؟
    همانطور که در بالا نیز گفته شد الگوی ولف ویو یک الگوی تکرار شونده است که در تمامی بازارهای مالی یافت می شود. این الگو از ۵ موج تشکیل شده است که نشان دهنده حمایت و مقاومت است و همچنین جنگی برای ایجاد تعادل در قیمت. الگوی ولف ویو می تواند هم کوتاه مدت و در تایم فریم ها پایین بوجود بیاید و هم به صورت بلند مدت و در تایم فریم های بالاتر.

    اگر الگوی ولف ویو درست تشخیص داده شود می تواند به خوبی سمت و سوی تغییر قیمت در بازار را نمایان کند. برای پیدا کردن الگوی ولف ویو می بایست قوانین زیر را مدنظر داشته باشید:

    موج های ۳ و ۴ باید داخل کانالی که امواج ۱ و ۲ تشکیل داده اند بمانند.
    امواج ۱-۲ باید برابر باشد با امواج ۳-۴
    زمان معقولی بین تمامی امواج برقرار می باشد.
    موج ۵ باید از کانالی که توسط موج ۱ و ۳ تشکیل است فراتر برود.

    چگونه با اندیکاتور ولف ویو معامله کنیم؟
    معامله با اندیکاتور ولف ویو بسیار آسان است! معامله زمانی صورت می گیرد که قیمت پس از تشکیل الگوی ولف ویو، خط روندی که امواج ۱ و ۳ تشکیل داده اند را بشکند. قیمت انتهایی الگوی ولف ویو نیز می بایست به عنوان حد ضرر قرارداده شود.

    در اندیکاتور ولف ویو که ما به رایگان برای دانلود قراردادیم، یک فیلتری وجود دارد که اعلام سیگنال ورود را تا زمان اطمینان از شکست مطمئن خط روند به تاخیر می اندازد که همین مورد باعث بهبود تصمیمات معاملاتی و همچنین افزایش بازدهی می شود.

    به خاطر اینکه این الگو توسط ابتدا و انتهای روندها تعیین می شوند بنابراین موج ۵ می تواند ریپینت کند اما فیلتری که در اندیکاتور ولف ویو وجود دارد باعث می شود تا تقریبا هیچوقت ریپینت و اصلاح سیگنال صورت نگیرد و تصیمیم گیری براساس اندیکاتور آسان تر باشد.

     

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: شهاب دانشور
الگوی ولف ویو چیست؟ همانطور که در بالا نیز گفته ش…
کنسل
اطلاعات شما: