Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۷ ب.ظ

    نه داشتن استراتژی مناسب و یا رویکرد تجاری

    البته، اگر استراتژی تجاری مناسب و یا هر استراتژی دیگری نداشته باشید (بسیاری از تجار نمی‌دانند) شما به هیچ کجا می‌روید، سریع. شما شگفت‌زده خواهید شد که چگونه بسیاری از بازرگانان به سادگی از ران “در بازار” عکس می‌گیرند، به عبارت دیگر، آن‌ها به طور تصادفی با یک روش محکم و یا روش تجارت وارد نمی‌شوند.

    من پیشنهاد می‌کنم یاد بگیرید که اقدام قیمت را روی نمودارها مطالعه کنید و استراتژی مبتنی بر عمل را که به آن‌ها آموزش می‌دهم، به کار بگیرید، زیرا این ساده‌ترین و موثرترین راه برای تجارت کردن بازارها است. شما نیاز ندارید که چارت خود را با شاخص‌های آشفته بپوشانید، این تنها کاری است که کل فرآیند تجارت را پیچیده می‌کند.

    نتیجه‌گیری

    اگر عملکرد تجاری سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا نکرد، تنها یک چیز وجود دارد که شما می‌توانید انجام دهید؛ از آن یاد بگیرید و حرکت کنید. در مورد این که چه اتفاقی ممکن است رخ داده باشد و بارها اشتباه‌ات گذشته را بارها و بارها تکرار کرده، هیچ حسی وجود ندارد. فقط از اشتباه‌ات خود یاد بگیرید و به عنوان یک تاجر رشد کنید، از آن‌ها به عنوان یک ابزار برای بهتر کردن خودتان استفاده کنید، نگذارید که آن‌ها شما را بکشند.

    خوشبختانه، ایده‌ها و بینش موجود در درس امروز به شما آغاز ضربه را خواهند داد – شروع به مقابله با ۲۰۱۹ با یک سر روشن و طرز فکر خرید مناسب. به یاد داشته باشید که اهداف بزرگ مانند “تبدیل شدن به یک تاجر موفق یا سودآور” یک شبه یا هر زمانی به دست نمی‌آید. در عوض، آن‌ها اوج بسیاری از اهداف کوچک‌تر هستند که با پشت‌کار برای تکمیل کردن تلاش می‌کنید. هر هدف متعالی باید به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شود، “نمونه‌های” قابل مصرف ” که روز به روز واقعی‌تر و قابل‌سنجش هستند. خوشبختانه، درس‌هایی که امسال در این وبلاگ به شما آورده‌ام و در دوره‌های حرفه‌ای تجاری بیشتر توضیح داده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه از تجارتی را که برای تبدیل شدن به یک تاجر سودآور نیاز دارید، مدیریت کنید.
    آرزوی من این است که هر یک از شما سال نو خوش و سود آور داشته باشید. از شما به خاطر پیروی از من و خواندن درس‌های خود امیدوارم که آن‌ها به شما کمک کرده‌اند و من مشتاقانه منتظر کمک به شما در سال ۲۰۱۹ هستم. – Nial فولر