Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی استراتژی معاملاتی فراکتال بلستر تکنیک‌های معاملاتی فراکتال پاسخ به: معرفی استراتژی معاملاتی فراکتال بلستر تکنیک‌های معاملاتی فراکتال

  • حسین اسدی

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۶:۰۵ ب.ظ

    مرحله دوم: فراکتال معاملاتی بیل ویلیامز: مشخص کنید کجا فراکتال تشکیل شده است (بالا یا پایین دندان تمساح)

    توجه: در این مثال ما از پوزیشن خرید استفاده می‌کنیم بنابراین تمام این قوانین برای خرید اعمال می شود.

    فراکتال‌ها، فراز و فرودها را نشان می‌دهد. اندیکاتور فراکتال پایه در هر دقیقه، از پنج میله تشکیل شده است. بنابراین وقتی در اینجا یک فراکتال را مشاهده کردید، آن چیزی که ممکن است برای آن رخ دهد به شرح زیر است:

    حداقل پنج میله متوالی وجود دارد، بلندترین میله (حداکثر قیمت) در وسط و دو میله (حداکثر قیمت) پایین‌تر در دو طرف آن هستند.
    جهت معکوس آن، حداقل پنج میله متوالی وجود دارد، پایین‌ترین میله (حداقل قیمت) در وسط و دو میله (حداقل قیمت) بالاتر در دو طرف آن قرار دارد (که فرکتال فروش را تشکیل می دهد).
    فراکتال‌ها تنها با یک شمع (کندل) در سمت راست ظاهر می‌شود اما باید دانست که این یک فراکتال تایید نشده است زیرا حرکت قیمت ممکن است به داخل آن سطح نفوذ کند. بنابراین برای اینکه یک فراکتال برای همیشه نمایش داده شود و در نمودار بماند، معامله‌گر بایستی منتظر دو شمع (کندل) در سمت راست فراکتال بماند.
    فراکتال‌ها با ارزش صعودی و نزولی با فلش بالا و پایین نشان داده می‌شوند.
    حالا به نمودار زیر استراتژی معاملاتی فراکتال بلستر نگاهی بیندازیم.

    در بالا خطوط منحصر به فرد اندیکاتور تمساح وجود دارد. شما بایستی به جایی که فراکتال‌ها بر روی کندل‌ها در این اندیکاتور خاص قرار دارند، آگاه باشید.