Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم (ویلیام) پاسخ به: معرفی بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم (ویلیام)

  • احمدرضا فراهانی

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۵:۳۵ ب.ظ

    اکنون، بیایید نگاه کنیم چگونه می‌توانید به طور موثری با بهترین استراتژی مومنتوم معامله کنید و چگونه با استفاده از اندیکاتور مومنتوم معاملاتی به سود دست می یابید.

    بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم با استفاده از بهترین اندیکاتور معاملاتی
    تیم ما جهت راهنمایی استراتژی معاملاتی معتقد است که معامله هوشمند، روشی است که بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم را ایجاد می‌کند. در این راستا، ما نمی‌خواهیم پیش بینی کنیم که در مومنتوم چه اتفاقی می‌افتد اما ما به بازار اجازه می‌دهیم دستان خود را رو کند تا ما هم واکنش نشان دهیم.

    بنابراین، یکی از ویژگی‌های استراتژی اندیکاتور مومنتوم این است که ما از اصول استفاده کنیم یعنی وقتی از «بالا به سمت بالاتر» می رود خرید انجام دهیم و وقتی از «پایین به سمت پایین‌تر» می‌رود اقدام به فروش نماییم. به عبارت دیگر، ما در جهت روند معامله می‌کنیم در حالی که مومنتوم را در همان مسیر روند داریم.

    در حرکت رو به جلو، ما قوانین سیگنال خرید را از بهترین مومنتوم معاملاتی را ارائه می‌دهیم.

    مرحله اول: تعریف روند
    روند صعودی با یک سری از حداکثر قیمت بالاتر (HH) تعریف می شود که به دنبال حداقل قیمت بالاتر (HL) می‌باشد.
    تعریف یک روند صعودی، کاملا استاندارد است. دو شمع (کندل) حداکثر قیمت بالاتر، حداقل به دنبال دو شمع حداقل قیمت بالاتر می‌آیند که بر جهت تعریف روند صعودی کفایت می‌کند.

    حداکثر قیمت بالاتر به سادگی نوسانی در نقطه بالا دارد که بالاتر از حداکثر قیمت نوسان قبلی است.

    زمانی که حداقل قیمت بالاتر به سادگی نوسانی در نقطه پایین دارد که بالاتر از حداقل قیمت نوسان قبلی است.

    همه ما می دانیم که روند دوست ما است، اما بدون اندازه حرکت ، ممکن است در واقع هیچ روندی نداشته باشیم. به منظور ترسیم اندازه حرکت در کنار خوانش بهترین اندیکاتور مومنتوم، ما بایستی به حرکت قیمت (پرایس اکشن) هم نگاهی داشته باشیم.