• بهادر اسلامی

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۰۳ ق.ظ

    ۲. آیا علامتی وجود دارد؟
    چیز دیگه ای هست که ارزش تجارت داشته باشه؟ … یه obvious هست کهسیگنال عمل قیمتآن متناسب با تصویر فعلی بازار است؟ به این معنی که آیا سیگنال “معنی” را با آنچه که بازار انجام می‌دهد، ایجاد می‌کند؟ به عنوان مثال: اگر یک uptrend قوی در محل وجود داشته باشد، شما فقط علائم خرید را مد نظر قرار می‌دهید، نه می‌فروشد. یا، اگر بازار محدود باشد، ممکن است در نظر داشته باشید که سیگنال‌ها را از پشتیبانی و فروش سیگنال‌ها از مقاومت خریداری کنید. ما اساسا از خودمان می‌پرسیم که اگر یک ورودی مناسب در اینجا وجود دارد، آیا یک سیگنال اقدام قیمت یا صرفا یک “ورودی کور”….به یاد داشته باشید که ما به دوتا از سه نیاز داریم:روند، سطح، سیگنالدر هر سه واحد، از هر سه، اما بعضی وقت‌ها فقط دوتا از اونا صف کشیده می‌شه.

    از همه مهم‌تر، اگر یک تنظیمات تجاری واضح در یک چارچوب زمانی روزانه، ۴ ساعت یا ۱ ساعت در عرض چند دقیقه بررسی نکند (با فرض این که شما این مهارت را پیدا کرده‌اید)، پس زمان آن است که ادامه دهید، در آن روز چیزی ارزش خرید وجود ندارد.

    به یاد داشته باشید که صاف بودن (یا خنثی بودن در بازار)یک موقعیت بسیار سودآور برای گرفتن یک تجارت با احتمال پایین و LOSING پول است. برای یادگیری بیشتر، این درس را ادامه دهیدچگونه سیگنال‌های تجاری خوب را از بد فیلتر کنیم..