• admin

    مدیر
    اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷ در ۷:۵۹ ق.ظ

    بررسی علت اهمیت تایم فریم روزانه در موفقیت یک تریدر
    بیایید با واقعیت روبرو بشویم ۹۵% از کسانیکه در حال خواندن این مقاله هستند در آن دسته از تریدرهایی که بطور پیوسته موفق هستند قرار نمیگیرند و در واقع احتمالاً تاکنون یک یا چند حساب را هم از دست داده اند.

    روش کارشان احتمالاً به این صورت است که وارد یک ترید می شوند و سپس مقابل کامپیوتر می نشینند و کندل به کندل بازار را دنبال می کنند و یا در حین آن برای دو ساعت آتی اخبار اقتصادی را مطالعه می کنند و قادر نیستند به هیچ چیزی جز اینکه قرار است چه اتفاقی برای پوزیشنشان رخ دهد فکر کنند.

    اگر شما جزو این دسته هستید ممکن است حتی نتوانید کل شب را بخوابید چرا که شدیداً معتاد به نگاه کردن به چارت ۵ دقیقه هستید و تک تک نوسانات در چارت را با چشم دنبال می کنید و تمام ذهنتان درگیر بازار است.

    اگر بعضی و یا تمامی این موارد برای شما آشنا به نظر می رسند مشخصاً زمان تغییر فرا رسیده است و زمان آنست که شروع به تمرکز بروی اجرای تریدهایتان در تایم فریم روزانه کنید.

    یکی از درس هایی که در مراحل اولیه دوران تریدم به من خیلی کمک کرد این بود که نویز و سیگنالهای خطایی که در تایم فریم های ۵ و ۱۵ دقیقه ( تایم فریم های کوچک) شکل می گیرند ارزش ترید و ریسک روی سرمایه ام را ندارند.

    معتقدم که تایم فریم روزانه است که می تواند برای شما حکم چراغ جادو ( جام مقدس ) در بازارهای مالی باشد و اینها دلایلش هستند :

    ترید در تایم فریم ۵ دقیقه و کمتر شانس شما را برای موفقیت به مراتب پایین می آورد و ترید را به شکل واضحی تبدیل به قمار می کند.

    الان چیزی را به شما می گویم که شاید تا پیش از این به آن فکر نکرده باشید:

    «واقعیت این است که شما تنها به یک ترید بزرگ برنده در ماه نیاز دارید تا در ” بازار تبادلات ارزی “ تریدر موفقی باشید.»