افتتاح حساب وبمانی

در این آموزش با مراحل ساخت و افتتاح حساب وبمانی آشنا میشویم

اگر به خرید آنلاین به خصوص از سایت‌های خارجی علاقه داشته باشید، حتما درگاه‌های پرداخت الکترونیکی زیادی را می‌شناسید که وب مانی (webmoney) نیز یکی از آن‌ها می‌باشد.

درگاه پرداخت اینترنتی وب مانی یک درگاه پرداخت بسیار مطمئن و سریع می‌باشد که در میان کاربران بسیار محبوب است و دارای بیش از چند میلیون نفر کاربر فعال می‌باشد.

به منظور بهره مندی از خدمات وب مانی روز به روز بر تعداد کاربرانی که به افتتاح حساب وب مانی می‌پردازند افزوده می‌شود، چرا که درگاه پرداخت وب مانی نیز دارای کاربردهای بسیاری است.

به این دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم نحوه‌ی ساخت حساب وب مانی را برای شما آموزش دهیم. لطفا با ما همراه شوید.

در این بخش از مقاله برای علاقه مندان به یادگیری نحوه‌ی ساخت حساب وب مانی ، به آموزش گام به گام ایجاد حسابوب مانی پرداخته‌ایم. لطفا مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : در مرحله‌ی اول از مراحل ساخت حساب وب مانی ، شما ابتدا باید به وب سایت https://www.wmtransfer.com/ وارد شوید.

پس از ورود به سایت، صفحه‌ای مطابق با آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید برای شما نشان داده می‌شود. در این صفجه در قسمت بالا بر روی گزینه‌ی sign up  کلیک نمائید.

 

افتتاح حساب وبمانی

مرحله‌ی دوم : در مرحله‌ی دوم وارد صفحه‌ی دیگری می‌شوید، در این صفحه از شما خواسته شده است که کشور خود را انتخاب کنید و یک شماره تلفن نیز وارد کنید.

خوشبختانه در لیست کشورهای وب مانی، نام کشور ایران نیز وجود دارد و شما به آسانی می‌توانید نام کشور خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره تلفن و کدی که در زیر آن نوشته شده است،

بر روی گزینه‌ی continiue کلیک نمائید.

افتتاح حساب وبمانی

مرحله‌ی سوم : در این مرحله باید منتظر بمانید تا وب سایت وب مانی، کد تائید را به شماره‌ی موبایل شما ارسال کند. پس از آنکه به شماره موبایل شما کد ارسال شد،

آن را در تکست باکس مربوطه وارد کنید و مجددا گزینه‌ی continiue  را کلیک کنید.

افتتاح حساب وبمانی

مرحله ی چهارم : در این مرحله از مراحل ساخت حساب وب مانی ، از شما می خواهد که یک رمزعبور یا پسورد تنظیم کنید.

پسوردی که انتخاب می کنید نباید کمتر از ۵ کارکتر و بیشتر از ۲۹ کارکتر باشد. پس از انتخاب رمز عبور، گزینه ی I accept all را تیک بزنید و برای ادامه گزینه ی continiue  را کلیک نمائید.

افتتاح حساب وبمانی

مرحله‌ی پنجم : در مرحله‌ی پنجم از مراحل ساخت حساب وب مانی ،

شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما سوالی پرسیده است در مورد ایجاد کیف پول وب مانی و شما باید گزینه‌ی yes را انتخاب کنید تا بتوانید یک کیف پول برای خود ایجاد کنید.

افتتاح حساب وبمانی

مرحله‌ی ششم : در این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن گزینه‌ای وجود دارد که با WMZ نشان داده شده است.

این گزینه نشان دهنده‌ی دلار آمریکا می‌باشد. بر روی آن کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعد وارد شوید.

ساخت حساب وب مانی

مرحله‌ی هفتم : حالا به صفحه‌ای وارد می‌شوید که قوانین و مقررات را برای شما نشان داده است،

با زدن تیک و تائید این قوانین و انتخاب continiue  کیف پول وب مانی شما ساخته می‌شود و صفحه‌ای مطابق شکل زیر به شما نشان داده می‌شود که موجودی حساب شما در آن مشخص است.

همچنین شناسه‌ی کیف پول شما برایتان نشان داده می‌شود.

افتتاح حساب وبمانی

افتتاح حساب وبمانی

توجه داشته باشید که برای واریز هر میزان وجه به حساب خود باید این شماره شناسه را استفاده کنید.

بدون وجود این شماره شناسه امکان استفاده از کیف پول وب مانی شما امکان پذیر نمی‌باشد.

بازیابی keyfile وبمانی
بازیابی keyfile از طریق کیپر وبمانی
بازیابی رمز وبمانی

راهنمای وبمانی ……. کیف پول وبمانی ……. آموزش کیپر کلاسیک وبمانی …….. آموزش پرسنال پاسپورت وبمانی …….. انتقال وجه با وب مانی ……..

نکاتی در مورد وبمانی …….. شرکت وبمانی …… آموزش راه اندازی E-NUM ……… سقف تراکنش وبمانی ……. انواع پاسپورت وبمانی ……..

افتتاح حساب وبمانی …….. ارتقا حساب وبمانی از الیاس به فرمال …….. ارتقای وبمانی به لایت وب پرو ……. تکمیل فرم اینیشیال پاسپورت وبمانی ……. وب مانی مینی استاندارد

با ثبت نام در سایت Dezpro.net یک دلار هدیه ثبت نام در کیف پول دلاری خود دریافت نمایید و از طریق این کیف پول با درگاههای پرداخت (ارز دیجیتال – وبمانی و پرفکت مانی) پرداخت خود را انجام دهید

مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *